Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Αναβάλλεται το σημερινό αντάμωμα Ξηρομεριτών λόγω καιρού.

Το προγραμματισμένο για σήμερα, Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου, Αντάμωμα Ξηρομεριτών, στο Χαϊδάρι, αναβάλλεται λόγω πρόβλεψης δυσμενών καιρικών συνθηκών. Η μετεωρολογική πρόβλεψη, της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας (ΕΜΥ) για δυσμενή καιρικά φαινόμενα σήμερα στην Αθήνα, ήταν η αιτία της αναβολής του προγραμματισμένου Ανταμώματος.
Σύντομα θα ανακοινωθεί από την ομοσπονδία Ξηρομεριτών (Ο.Π.ΣΥ.Ξ) η νέα ημερομηνία διεξαγωγής του Ανταμώματος.
http://xiromeronews.blogspot.com/

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Το Αντάμωμα Ξηρομεριτών θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου, στο Χαϊδάρι.

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
Το Κεντρικό Συμβούλιο της
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ
ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ (Ο.Π.ΣΥ.Ξ)
σε συνεργασία με τους 23 Συλλόγους Μέλη της
σας προσκαλεί
να τιμήσετε με την παρουσία σας,

το 19ο Αντάμωμα Ξηρομεριτών

που θα γίνει το Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010
ΩΡΑ 18:30 – 01:00
στο ΧΑΪΔΑΡΙ
(δίπλα από την πύλη του π. στρατοπέδου ΚΕΒΟΠ )

- Παρουσίαση παραδοσιακών χορών της χώρας μας από Χορευτικούς Ομίλους των Συλλόγων της Επαρχίας μας &
- Παραδοσιακά τραγούδια του τόπου μας από γνωστούς καλλιτέχνες της Δημοτικής μας παράδοσης.

Η παρουσία σας
θα λαμπρύνει την εκδήλωσή μας
Σας Ευχαριστούμε
Για το Κεντρικό Συμβούλιο


Ο Πρόεδρος Δημήτρης Στεργίου
Ο Γ. Γραμματέας Ταξιάρχης Σάββας

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Μια μέρα στο καφενείο στον Αετό Ξηρομέρου












Η αξία του καφενείου στον Αετό είναι μεγάλη. Εδώ βλέπετε φωτο από το χθεσινό φθινοπωρινό πρωινό στο καφενείο του Κώστα Κουτσογιάννου, όπου σμίγει ο γέρος κι ο νέος και γίνονται όλοι ένα. Εδώ θα συζητήσεις τα πάντα. Προσωπικά ζητήματα, πολιτική, τα πάντα. Υπάρχει ένα δέσιμο σαν οικογένεια. Όλοι στο καφενείο γίνονται μια παρέα…

Τάβλι σε καφενείο στον Αετό




Το τάβλι είναι από τα αγαπηµένα παιχνίδια των Αετινών μαζί με τη «δηλωτή». Εδώ στο καφενείο του Κώστα Κουτσογιάννου, δυο παίκτες ο Μπάμπης Μαστρογιώργος και ο Νίκος Χατζής αγωνίζονται με ηρεµία, αυτοσυγκέντρωση και ο ήχος από τα ζάρια και τα πούλια ακούγεται σε όλο το μαγαζί.

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στο Σύλλογο Αετού, με άρωμα γυναικών.




Σήμερα Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010, στον Αετό, πραγματοποιήθηκαν εκλογές για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου, στον Εκπολιτιστικό Σύλλογο Αετού. Οι εκλογές χαρακτηρίστηκαν από άρωμα γυναικών, αφού στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο συμμετέχουν τρείς γυναίκες.
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο απαρτίζεται ως εξής :
Γρίνου Έφη:
Πρόεδρος
Καρέλη-Ντέμου Βάσω: Αντιπρόεδρος
Γρίνος Αντώνης: Γ. Γραμματέας
Ζαφείρης Θεόδωρος: Ταμίας
Ζωγάκη-Κουτσογιάννου Λόλα: Ειδική Γραμματέας.

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Συνελήφθησαν δυο δράστες για τη ληστεία του ταχυδρόμου στον Αετό Ξηρομέρου.

Δύο άτομα, μία γυναίκα και ένας άντρας, συνελήφθησαν στην Νίκαια για την ληστεία σε βάρος του ταχυδρόμου των ΕΛΤΑ Κατούνας, την 1η Ιουλίου, κοντά στο χωριό Αετός Ξηρομέρου, με λεία το χρηματικό ποσό 40.340 ευρώ, το οποίο προοριζόταν για συντάξεις κατοίκων της περιοχής.
Πρόκειται για μία 28χρονη Ελληνίδα και έναν 30χρονο Αλβανό, για τους οποίους είχε εκδοθεί ένταλμα σύλληψης από τον ανακριτή Αγρινίου.
Στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ένα πιστόλι 9mm, 15 φυσίγγια ίδιου διαμετρήματος και ένα κινητό τηλέφωνο, το οποίο είχαν αφαιρέσει από τον ταχυδρομικό διανομέα.
Επίσης, η αστυνομία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό δύο ακόμα ατόμων, οι οποίοι φέρονται να είναι συνεργοί τους και για τους οποίους εκδόθηκαν εντάλματα σύλληψης.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν σήμερα Παρασκευή στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αγρινίου.

Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Ο χλιδάτος γάμος του Γιάννη Μαστρογιώργου
































Ο γάμος της χρονιάς ήταν αυτός του Γιάννη Μαστρογιώργου και της Έφης Καραδήμα που έγινε στα Φάρσαλα. Ο γάμος τους έγινε το απόγευμα του Σαββάτου, στις 21 Αυγούστου, στα Φάρσαλα, στον ιερό ναό του Αγίου Νικολάου, με κουμπάρο του ζευγαριού τον Νεκτάριο Κούλα. Οι νεόνυμφοι ήταν ντυμένοι και οι δύο στα λευκά και δεν έπαψαν στιγμή να χαμογελούν. Το ίδιο βράδυ στις εννέα, οι νεόνυμφοι παρέθεσαν γαμήλια δεξίωση (φουλ στη χλιδή) στο κτήμα Αίγλη, με πανοραμική θέα τον Κάμπο. Στο Γάμο και στη δεξίωση που ακολούθησε τους τίμησαν με την παρουσία τους πάρα πολλοί φίλοι και συγγενείς τους, καθώς ήταν ανοιχτοί για όλους τους αγαπημένους ανθρώπους τους.
Αφού το ζευγάρι έκοψε την τούρτα, στη συνέχεια τη σκυτάλη ανέλαβε παραδοσιακή ορχήστρα και ξεκίνησε γλέντι που κράτησε μέχρι το πρωί.
Βίον ανθόσπαρτον!